မဂၤလာပါရွင္.. ဒီဘေလာဂ္ေလးကို ၂၀၀၆ ၾသဂုတ္လမွာ စတင္ေရးခဲ႔ပါတယ္။ အခုေတာ႔ အိမ့္ခ်မ္းေျမ့ေဒါ့ကြန္းမွာ စာေတြ ဆက္ေရးေနေၾကာင္းပါ...။
လာလည္ေသာ လူနည္းစု ေမာင္ႏွမမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။

Friday, April 30, 2010

ကဆုန္လ

မနက္ တစ္နာရီခြဲတစ္ေရးအနိုးမွာ ျပဴတင္းအျပင္မွာ သာေနတဲ႔ ကဆုန္လျပည္႔ လမင္းႀကီးကို မရိုက္ရ မေနနိုင္လို႔ ရိုက္ထားတာပါ။
ညဦးပိုင္းကတည္းက လႀကီးကသာလြန္းလို႔ ျခံထဲဆင္းၿပီး ရိုက္ပါေသးတယ္။ ဖိနပ္မပါပဲ ေျခစြပ္နဲ႔ဆင္းတာ ျမက္ခင္းေတြက ႏွင္းရည္ေတြနဲ႔မို႔ ေျခစြပ္ေတြ အကုန္ရႊဲသြားပါတယ္။
ပုံကလည္းေကာင္းေကာင္း ထြက္မလာတာနဲ႔ အိမ္ေပၚျပန္တက္လာခဲ႔တယ္။


moon4.jpg
ဒါနဲ႔ မနက္တစ္နာရီခြဲေလာက္ တစ္ေရးအနိုးမွာ လမင္းႀကီးက ဓာတ္ခဲအသစ္သြင္းထားသလို ထိန္ထိန္လင္းေနလို႔ ထပ္ရိုက္တာပါ။ ရိုက္ေနတုန္း ေလတိုက္တာနဲ႔ ကန္႔လန္႔ကာက လြင့္ၿပီး အေပၚကပုံ ထြက္လာေတာ႔တာပါပဲ။
ဒါနဲ႔ ေနာက္တစ္ပုံရိုက္ေတာ႔.. ေအာက္ကပုံထြက္လာတာပါပဲ။ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ျပေတာ႔ နင့္လက ေသးလွခ်ည္လားတဲ႔။ အျပင္မွာ အဲသေလာက္မေသးဘူးလို႔။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ နင္ဒီပုံကိုၾကည္႔ၿပီး ေလေျပေလညွင္းေလးေတြ ေဆာ္ေသြးေနသလို မခံစားရဘူးလားဆိုေတာ႔..။ သူငယ္ခ်င္းက ... ဟင့္အင္းတဲ႔....။ နင္အဲ႔ပုံကို ေသခ်ာစိတ္နဲ႔ၾကည္႔... တိတ္ဆိတ္ေနတဲ႔ညရဲ႕အသံေတြ.. ညပိုးေကာင္ေလးေတြ ေအာ္ျမည္ေနသံေတြ.. ေလေျပေလညွင္းေလးေတြ.. နူးည႔ံတဲ႔ ကန္႔လန္႔ကာရဲ႕အထိအေတြ႕ေတြ.. သစ္ကိုင္းပြတ္သံေတြ.. မၾကားဘူးလားဆိုေတာ႔... ။

moon3.jpg
သိဘူးတဲ႔.... ဘာမွမၾကားရဘူးတဲ႔.. ကဲ။

ဒါနဲ႔ လ ကိုရိုက္ေနလို႔ေတာ႔ အိမ္ခ်မ္းေျမ့တစ္ေယာက္ အလုပ္မျဖစ္ေလာက္ဖူးဆိုၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ ၿခံထဲက ပန္းေတြကို လက္တည္႔စမ္းရေတာ႔တာပါပဲ။

ေႏြဦးရဲ႕ အျပာေရာင္ forget-me-not ေလးေတြက ဟိုတရုန္းရုန္း ဒီတရုန္းရုန္းနဲ႔ ...


forgetmenots3.jpg
ေနာက္ဆုံးေတာ႔ ေအာက္က ပုံေလးတစ္ပုံပဲ စိတ္တိုင္းက်မိပါေတာ႔တယ္ရွင္....
forgetmenots2.jpg
တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ႔ ကိုယ္ေ၀မွ်ခ်င္တာကတစ္ျခား၊ ရိုက္ျပခ်င္တာက တစ္ျခား၊ ကိုယ္ယူတဲ႔ angle ေတြ၊ zooming၊ အလင္းအေမွာင္ေတြနဲ႔ ကိုယ္႔လက္ထဲက အျခားtools ေတြေပၚမွာ မူတည္ၿပီး ထြက္လာတဲ႔အရာဟာ လုံးလုံးကြဲျပားသြားပါေတာ႔တယ္။ ခ်ျပတဲ႔အခါမွာလည္း ယူဆသူနဲ႔မွ်ေ၀သူၾကား ယူဆခ်က္တစ္ထပ္တည္း မက်တာေတြလည္းရွိတယ္..။
တစ္ခါတစ္ေလလည္း စဥ္းစားမိပါတယ္...
စကားလုံးေတြနဲ႔ယူဆခ်က္ေတြၾကားမွာ ေလွာင္ပိတ္ေနခံေနရတဲ႔ ကိုယ္တို႔ေတြမွာေလ...
တယ္လီပသီဆိုတာ တစ္ကယ္ရွိရင္ေကာင္းမွာလို႔ .......
အားလုံးပဲ စိတ္ခ်မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ....

Wednesday, April 28, 2010

တမ္းတရေသာ..

သူမသည္ သူ႔အား သူမလူမွန္းသိတတ္စဥ္ကတည္းက တိုးတိုးတိတ္တိတ္ေလး တိမ္းမူးခဲ႔သူ။

သူမကို သူမ ေမေမက ရင္ခြင္ထဲတြင္ထားၿပီး သူ႔အေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပတတ္စဥ္ကတည္းက၊ ခပ္ေ၀းေ၀းက သူ႔ကို တိတ္တခုိးေလး ခိုးၾကည္႔လို႔ ရင္ခုန္ခဲ႔သူ။

သူမေမေမက သူရွိေနတတ္တဲ႔ ညေတြမွာ တြင္းေတြထဲက ၾကြက္ႀကီးေတြက ထြက္လာတတ္ေၾကာင္း၊ ထိုၾကြက္ႀကီးေတြက ေခါင္မိုးေတြေပၚမွာ ေရႊဒဂၤါးျပားေတြနဲ႔ ေဆာ႕ကစားတတ္ေၾကာင္း သူမကို ေျပာျပတတ္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွာ သူမ မ်က္၀န္းေတြက ၾကယ္ပြင့္ေတြအလား တလက္လက္ေတာက္ပေနတတ္သည္။ သူမအေတြးေတြထဲမွာေတာ႔ ေရႊဒဂၤါးျပားေတြ၊ ဧရာမၾကြက္ႀကီးေတြႏွင့္... သူ။

Wednesday, April 21, 2010

ေၾကြက်ေနတဲ႔ ျဖဴစင္ျခင္းမ်ား

ဒီကဗ်ာေလးကို ငယ္ငယ္ထဲက ခ်စ္လို႔ပါ...

ဘ၀ႀကီးက ဘာမွ မသိတတ္ခင္တုန္းက သိပ္လွခဲ႔တယ္...
လမင္းႀကီးေတြ၊ ညေလေျပေတြ၊ ပင္လယ္ျပင္ေတြနဲ႔ စိတ္ကူးယဥ္ကမၻာႀကီးေပါ့...
ဘာကိုမွ သိပ္မသိတာဟာ ပုိေကာင္းသလား...
အသက္ႀကီးလာေလေလ.... ျဖည္းျဖည္းခ်င္းပိုသိလာေလေလ....
ကိုယ္႔ရဲ႕ innocence ေတြကို တျဖည္းျဖည္ခ်င္း ေျခြခ်လိုက္ရေလေလ...

ငယ္ငယ္တုန္းက ညစာစားပြဲတစ္ခုမွာ... RCMP (Royal Canadian Mounted Police) အစ္မႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ေတြ႔ခဲ႔တယ္။
သူ႔ရဲ႕ေရႊေရာင္ဆံပင္က ေလးေထာင့္က်က် သတိၱရွိတဲ႔ မ်က္ႏွာကို လွပစြာ အနားကြပ္ထားတယ္။
သူရဲ႕ ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္း အရပ္ကိုၾကည္႔ၿပီး ငါႏြားနို႔မ်ားမ်ားထပ္ေသာက္သင့္တယ္လို႔ ေျပာေတာ႔ သူရယ္တယ္။
သူ႔ကိုၾကည္႔ၿပီး ရဲတပ္ဖြဲ႔ထဲ၀င္ဖို႔ နည္းလမ္းေလးေတြ နည္းနည္းပါးပါးေမးစမ္းၾကည္႔လိုက္တယ္..
သူက ကိုယ္႔မ်က္ႏွာကို ေငးၿပီး.. တစ္ခြန္းခ်င္းစီေျပာလိုက္တယ္...

မင္းရဲ႕ ျဖဴစင္မႈေတြကို ဘာျဖစ္လို႔ အစေတးခံခ်င္တာလည္း..
ညေမွာင္ေမွာင္ ေနာက္ေဖးလမ္းၾကားေတြထဲက ဘ၀ေတြကို မသိခ်င္ပါနဲ႔ဦး...
မင္းသိပ္ငယ္ေသးတယ္...
ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အျခား အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမႈကို ရွာပါလား...
ငါ႔မွာေလ..
innocence ေတြဘာမွ မက်န္ေတာ႔ဘူး..မိန္းကေလး.....တဲ႔။

အခုေတာ႔ ကိုယ္႔မွာလည္း တျဖည္းျဖည္နဲ႔ innocence ေတြကို အခ်ိန္နဲ႔အသက္က ေျခြခ်လာလိုက္တာ..
ဘာမွ မက်န္ေတာ႔သေလာက္ပါပဲလားကြယ္...

လြမ္းတယ္
လသာညကို
ေလေျပညွင္းကို
နူးညံ႔တဲ႕ ကဗ်ာေဟာင္းေလးေတြကို...

Monday, April 19, 2010

ျမန္မာ႔သႀကၤန္ အက်ည္းမတန္ေစလို

သႀကၤန္ဆိုတာနဲ႔ ျမန္မာျပည္မွာကတည္းက အကၽြမ္း၀င္ခဲ႔ျခင္း သိပ္မရွိခဲ႔တဲ႔ က်မ၊ တိုင္းျပည္အျပင္ကို ေရာက္ေတာ႔ ပိုၿပီးေ၀းခဲ႔ရပါတယ္၊ သႀကၤန္ဆိုတာ က်မအတြက္ အႏွစ္၂၀နီးပါး ဖန္သားျပင္ေတြေပၚမွာပဲ အသက္၀င္လႈပ္ရွားေနတဲ႔ အရာတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။
က်မသိတဲ႔ သႀကၤန္ဟာ သႀကၤန္မိုးရုပ္ရွင္ထဲကလို ပုဆိုးေလးနဲ႔ေယာကၤ်ားေလးေတြက ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔စြာ ၀တ္စားဆင္ယင္ထားတဲ႔ မိန္းကေလးေတြကို ပိေတာက္ခက္ကေလးနဲ႔ ေရပက္ဖ်န္းခဲ႔တာမ်ိဳး၊ စင္ေပၚမွာ ျမန္မာ႔ရိုးရာအကေတြနဲ႔ ပုရိတ္သတ္ကို ကျပေဖ်ာ္ေျဖတာမ်ိဳး၊ အလွျပကားေတြ စည္စည္ကားကားနဲ႔ ၾကက္သေရရွိေနတာမ်ိဳး၊ လူေတြကို စတုဒီသာေတြနဲ႔ ဧည္႔ခံၿပီး ႏွစ္သစ္ကို ႀကိဳဆိုၾကတာမ်ိဳး၊ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြဆိုလည္း ဥပုသ္သီတင္းေဆာက္တည္တာမ်ိဳး၊ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္ေတြဆိုလည္း လူငယ္ေႏြရာသီစခန္းေတြမွာ စိုက္ခင္းေဖာ္ၾကတာမ်ိဳး၊ ေတာနယ္ပတ္၀န္းက်င္အနီးအနားက စာသင္ေက်ာင္းေတြကို ေဆးသုတ္ေပးတာမ်ိဳး၊ အျခားဘာသာ၀င္ေတြလည္းပဲ ရုံးအားရက္မွာ ရသမွ်အခြင့္ယူၿပီး ဆိုင္ရာ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေတြ လုပ္ၾကတာမ်ိဳး၊ က်မသိတဲ႔ သႀကၤန္ဟာ အဲသလိုမ်ိဳးယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔တဲ႔ သႀကၤန္ပါ။
ေခတ္ဆိုတာ ေျပာင္းလည္းသလို၊ ယဥ္ေက်းမႈ ထုံးတမ္းစဥ္လာေတြေျပာင္းတယ္၊ အဲသလိုပဲ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈပုံစံ (ဖက္ရွင္)ဟာလည္း ေခတ္နဲ႔အညီ ေျပာင္းပါတယ္၊ ေျပာင္းသင့္ပါတယ္။ ပုဆိုးေတြ၊ ထမီေတြနဲ႔ သႀကၤန္ေရကစားၾကတာထက္ ေခတ္နဲ႔ေလ်ာ္ညီစြာ အခ်ိန္အခါနဲ႔ ေလ်ာ္ညီစြာ ၀တ္စားဆင္ယင္သင့္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သႀကၤန္တစ္ခါေရာက္တိုင္း ၾကားရတဲ႔ သတင္းေတြနဲ႔ ျမင္ရတဲ႔ ပုံရိပ္ေတြေၾကာင့္ သႀကၤန္ဟာ လိုက္လို႔မမွီေအာင္ ပိုပိုေ၀းလာပါတယ္။ ပိုမိုၾကမ္းတမ္းလာတယ္။ သမီးမိန္းကေလးေမြးထားရင္ အိမ္အျပင္ေတာင္ လႊတ္ရန္မသင့္ေတာ႔တဲ႔ သႀကၤန္လို ျဖစ္လာၿပီလားလို႔ က်မ ေတြးမိလာပါတယ္။
ဒီၾကားထဲမွာမွ လူႀကီးလူငယ္မေရြး ေပ်ာ္ရႊင္ၾကတဲ႔ ႏွစ္သစ္ကူးပြဲမွာ ဗုံးေပါက္လို႔ ေသေၾကဒဏ္ရာရတယ္ဆိုတာမ်ိဳးလည္း အိပ္မက္ေတာင္ မမက္ခဲ႔ဖူးပါဘူး။ မယုံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ပါတယ္။
က်မ ဒီမွာေနတာ ႏွစ္ေပါင္း၂၀နီးပါးရွိပါေတာ႔မယ္။ ဒီတိုင္းျပည္မွာ ပြဲမ်ိဳးစုံရွိပါတယ္။ စည္းနဲ႔ကမ္းနဲ႔ဆင္ႏႊဲတဲ႔ ပြဲေတြပါ။ နည္းနည္း wild ျဖစ္တယ္လို႔ ယူဆလို႔ရတဲ႔ ေႏြရာသီမီးပန္းလႊတ္ပြဲေတြ၊ ေသာင္ျပင္ေပၚက folk festival ပြဲေတြမွာေတာင္ မူးရူးေအာ္ဟစ္ေနတာ၊ မိန္းကေလးေတြကို အိေျႏၵပ်က္ေအာင္လုပ္တာေတြ၊ မိန္းကေလးေတြဟာလည္း ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရျဖစ္တာေတြ အလြန္႔အလြန္ကိုနည္းပါတယ္။ (အဲသလိုထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရေတြဆိုရင္လည္း တာ၀န္က်ရဲေတြက လက္ပိုက္ၾကည္႔မေနပါဘူး။ အထက္တန္းေက်ာင္းေတြမွာေတာင္ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းအက်ီ ၤနဲ႔ေက်ာင္းတက္လာရင္ အိမ္ျပန္အ၀တ္အစားလဲရတဲ႔ အေနာက္ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံပါ) ျမန္မာျပည္သႀကၤန္လို wild ျဖစ္တဲ႔ ပြဲမ်ိဳးမျမင္ဖူးပါဘူး။ ျမန္မာသႀကၤန္ဟာ အရက္ေသစာေတြအျပင္၊ overly seductive and sexual courtship ေတြကို အေလးေပးတဲ႔ပြဲျဖစ္လာသလိုမ်ိဳး ခံစားရပါတယ္။
sexy-girls-at-yangon-thingyan-2009_2.jpg
အေပၚကပံုကို ဒီက ရပါတယ္ရွင္။

ဓာတ္ပုံရွင္ဟာ ျမန္မာသႀကၤန္ရဲ႕ရိုးရာ-theme ကို ထိပါးမွာကို က်မလိုပဲ စိုးရိမ္ေနပါၿပီ။ သူကဘာေျပာလည္းဆိုရင္…
One of those sexy girls danced during Myanmar New Year Festival, Yangon Thingyan 2009. It looks her body is not so bad. Mostly, pandaul (Mandut) rent dancers group or girls to dance on the stage in order to attract the audience on the road. This custom gradually get used to it and I'm afraid that the younger generation may not know what the real theme of our traditional Myanmar Thingyan is.
All these Myanmar Sexy Girls photos were taken during Myanmar Thingyan Festival, Water Festival 2009. I took it all the photos from my friend's mobile according to his agreement; so I put my blog URL on that photo and some of them are from Myanmar Cupid Forum. Myanmar girls are getting more and more sexy year by year. huh? Don't you think so? Moreover, I heard that there were some couples behaved not well in public area; Yangon University Swimming Pool at Inya road during 2009 Myanmar Thingyan Festival. The authority should take action on those people as there were so many foreigners and visitors and so, they may look down on our people if they see such those bad manners and behaviors in public areas.

ဒီ ဓါတ္ပံုေတြ ကို ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း ဖုန္းထဲကေန သူ ့ရဲ့ခြင့္ ျပဳခ်က္နဲ ့ကၽြန္ေတာ္ ယူလာၿပီး တင္ထားတာပါ။ တခ်ိဳ ့ပံုေတြကေတာ့ ျမန္မာ က်ဴးပစ္ ထဲကပါ။ ျမန္မာ--ာ္ ေတြကလည္း တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ ပိုပိုၿပီး လန္းလာ လိုက္တာ မေျပာခ်င္ ေတာ့ပါဘူး။ အင္းယားလမ္း တကၠသိုလ္ ေရကူးကန္မွာ မဆင္မျခင္ လုပ္ ၾကတဲ့ အတြဲ ေတြကို ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အျပစ္ တင္လို ပါတယ္။ ဘဲေတြ ေကာ --ာ္ေတြေကာ အဲဒီ့ေလာက္ ထ ေနၿပီ ဆိုရင္ ေတာ့ ဟုိတယ္ေတြ တည္းခိုခန္း ေတြကို သြားၾကပါ။ ဒါအရွင္း ဆံုးေျပာတာ။ အင္းယားလမ္း နဲ့ ဟုိတယ္ ေတြနီးနီး ေလးပါ။ ဒီလို လူျမင္ကြင္း သူျမင္ကြင္း မွာ ျဖစ္ေနတာ ကေတာ့ အမ်ားျပည္သူ ကို အရွက္ ရေစပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခားသား ေတြသာ ျမင္ၿပီး ဓါတ္ပံု ရိုက္သြားရင္ ေတာ့ ပြဲၿပီးၿပီ။ ျမန္မာ သႀကၤန္ဆို တာႀကီး မွာ ဒီလို ေတြလဲရွိတယ္ ဆိုတာ။ ကစ္ဆင္ ဆြဲ တာေလာက္ ကဒီေခတ္ ႀကီးမွာ ေျပာေနစရာ အေၾကာင္းမရွိ ေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီထက္ လြန္ကဲ လာခ်င္ရင္ ေတာ့ .. (ဆင္ဆာ)လူေတြေတာ့ ဟုိတယ္ သြားေပါ့။ မခ်ဳပ္ႏိုင္ ရင္ ေတာ့ ကိုယ့္ဆႏၵ ကိုခ်ဳပ္တီး ၿပီး အရွက္ သိကၡာ တရားေလး နဲ ့ေနၾကပါလို ့။
လို႔ သူကဆိုထားပါတယ္…. အခ်ိဳ႕ဟာ က်မဆင္ဆာျဖတ္ထားပါတယ္။

ပုံထဲကျမင္ေနရတဲ႔ pole dance ဆိုတာလည္း ျမန္မာသႀကၤန္ရဲ႕ ဘယ္လိုသက္ဆိုင္မႈမ်ိဳးမွ မရွိခဲ႔ပါဘူး။ ယဥ္ေက်းမႈကို ေမြးစားခ်င္တယ္ဆိုလည္း ပီျပင္ေအာင္ပုံေဖာ္ၾကရန္ ႀကိဳးစားၾကရန္လိုပါတယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ {သူမ်ားတိုင္းျပည္ေတြရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈကိုအားက်ကူးယူတယ္ဆိုရင္လည္း အထက္တန္းက်တဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈကို ကူးယူေမြးစားၾကပါ။ အဆင့္အတန္းမျမင့္မားတဲ႔ ယဥ္ေက်းမႈကို ကူးယူၿပီးမွ မပီမျပင္ထပ္ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ က်မတို႔တိုင္းျပည္ဟာ သူမ်ားေတြထက္ ပိုပိုၿပီးေနာက္အက်ႀကီးက်၊ အေ၀းႀကီးမွာကို ဒီထက္ပိုၿပီး ျပတ္က်န္ရစ္ခဲ႔ပါေတာ႔မယ္… } pole dance ဆိုတာ အားလုံးသိၾကတဲ႔အတိုင္း strip clubs ေတြမွာ သုံးတာမ်ားပါတယ္။ က ေနသူရဲ႕ ၾကြက္သားတည္ေဆာက္ပုံနဲ႔ ကကြက္ေတြေပၚမွာ မူတည္ၿပီး erotic environment လား gymnastic နဲ႔ဆိုင္တဲ႔ non-erotic environment လားဆိုတာ သိသာပါတယ္။ က်မတို႔ သႀကၤန္ဟာ erotic environment ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္လာေနပါၿပီ။

ေအာက္ကစာစုကေတာ႔ အိမ္မက္က စာေရးသူတစ္ဦးရဲ႕ ျမန္မာသႀကၤန္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခံစားခ်က္ပါ။
စာေရးသူေရာက္ရာၿမိဳ႕တိုင္းမွာ တူးပို႔တူးပို႔သံ မၾကားရပါ။ ပိေတာက္လည္းမျမင္ခဲ့ရပါ။ “ကိုႀကီးေက်ာ္၊ ကိုႀကီး
ေက်ာ္” ဆိုတဲ့အသံေတြသာ ၾကားခဲ့ရေၾကာင္းပါ။ “အရက္သမားမွန္ရင္ေလ ယွဥ္ၿပိဳင္ကာေသာက္လိုက္ခ်င္ရဲ႕။
ၾကက္သမားမွန္ရင္ေလ ယွဥ္ၿပိဳင္ကာတိုက္လိုက္ခ်င္ရဲ႕” ဆိုေတာ့ သိပ္အားရစရာ ေကာင္းေၾကာင္းပါ။ ျမန္မာ့
သႀကၤန္သရုပ္ကိုလည္း အပီျပင္ဆံုးေဖာ္ေဆာင္ႏုိင္ေၾကာင္းပါခင္ဗ်ား။ ဟုတ္ကဲ့ “ ထူးလဲထူး၊ မူးလဲမူးၾကတဲ့ မဟာသႀကၤန္” ပါ။

ေရာက္ရာၿမိဳ႕တိုင္းမွာ လူငယ္အထီး၊ အမမေရြး Punk ေခၚတဲ့ အမည္းေရာင္ အထက္ေအာက္၀တ္၊ အေမေမြးေပးထားတဲ့မ်က္ႏွာကို ရုပ္မဆိုးဆုိးေအာင္ ေဆးမည္းေတြ ေၾကာင္ေၾကာင္ၾကားၾကားခ်ယ္၊ လက္သည္းေတြအမည္းဆိုးထားတဲ့ ငမည္းေကာင္ေတြကုိသာ ေတြ႕ခဲ့ရေၾကာင္းပါ။ ေနပူႀကဲႀကဲမွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ႏွိ္ပ္စက္ခ်င္တိုင္းႏွိပ္စက္ေနၾကတဲ့ သနားစရာ ငမည္းေကာင္ေလးေတြရဲ႕T shirt ေပၚက လက္ခလယ္တစ္ေခ်ာင္းေထာင္ထားတဲ့ Logo နဲ႔ &^&*You ဆိုတဲ့ စာသားကိုဖတ္ၿပီး ေနာင္တစ္ေခတ္ရဲ႕ေခါင္းေဆာင္ေလာင္း အေမာင္မ်ဳိးဆက္သစ္တို႔ရဲ႕ တုိုးတက္တဲ့ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ အသစ္ကို အားရစဖြယ္လည္းျမင္ခဲ့ရပါေၾကာင္း။ ဒီစာသားႀကီးကိုပဲ ဧရာမအလံႀကီးေပၚမွာေရးၿပီး တစ္ၿမိဳ႕လံုးအႏွံ႕သြားေနၾကတာကိုလည္း ဂုဏ္ယူဖြယ္ျမင္ခဲ့ရေၾကာင္းပါ။ “ရုိင္းမွႀကိဳက္မယ္ ေမာင္ေမာင္ရယ္”ဆိုတဲ့ မ်ဳိးဆက္သစ္ ျမန္မာမိန္းကေလးတို႕ရဲ႕ က်က္သေရကိုလည္း ပီတိျဖစ္ခဲ့ရေၾကာင္းပါ။

ေနာင္ႏွစ္ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာလည္း ဒီထက္ဒီထက္ပိုလို႔ အားရေက်နပ္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ျမန္မာ့ဓေလ့ေလးေတြကို ျမင္ရပါေစေၾကာင္းေမွ်ာ္လင့္ရင္း မိတ္ေဟာင္း၊ မိတ္သစ္အားလံုးအတြက္ မဂၤလာ
ႏွစ္ဦးပါခင္ဗ်ား . . .
ဒီေနရာမွာ အစအဆုံးဖတ္ႏိုင္ပါတယ္။

ေအာက္ကပုံေတြကိုၾကည္႔ပါ….

p2.jpe

p3.jpg

ဒါဟာ.... ဗင္ကူးဗားၿမိဳ႕က ဖက္ရွင္မယ္ေလးမ်ား မဟုတ္ပါဘူး။
ဒါဟာ ဗင္ကူးဗားၿမိဳ႕ေနာက္ေဖးလမ္းၾကားေတြထဲက ဘ၀အက်ိဳးေပးမလွရွာလို႔ မူးရစ္ေဆးစြဲၿပီး၊ ကိုယ္႔ခႏၵာကိုယ္ကို ေရာင္းစားေနရရွာတဲ႔ ညငွက္မေလးေတြျဖစ္ပါတယ္။
ေအာက္ကပုံကိုၾကည္႔ပါ။

yngon-thingyan.jpg

အဲဒါကေတာ႔ ေရႊဒါလင္ဆိုက္ဒ္ကရတဲ႔ ကိုစိုးေဇယ်ရိုက္ထားတဲ႔ ပုံပဲျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာ႔ရိုးရာ သႀကၤန္မွာ ေရကစားေနတဲ႔ ျမန္မာျပည္က ျမန္မာမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ပါ။
ယွဥ္ၾကည္႔ပါ။
အေနာက္တိုင္းဖက္ရွင္ကို ယူတယ္ဆိုရင္လည္း တိုက္ရုိက္ယူၾကပါ။ တိုက္ရိုက္ကိုယူပါ။ အေနာက္ဖက္ရွင္ကိုပုံတူေအာင္ ကူးယူထားတဲ႔ အခ်ိဳ႕ေသာအေရွ႕တိုင္းျပည္ေတြရဲ႕ ဖက္ရွင္အက်ကို တဆင့္ခံ မယူၾကပါနဲ႔။ တဆင့္ခံရဲ႕တဆင့္ခံဆိုရင္ ဘယ္လိုမွ အဆင္မေျပတဲ႔ အခုလို ဖက္ရွင္ေတြ ထြက္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္ထြင္းဇာဟာ ဘယ္ေနရာေတြမွာ၀တ္တယ္၊ ဒူးပတ္ဟာ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ပတ္ၾကတယ္ဆိုတာ၊ ဘယ္အရြယ္ေတြပတ္တယ္ဆိုတာ၊ ဘယ္သူေတြပတ္တယ္ဆိုတာကို အရင္ေလ႔လာပါ။ တံဆိပ္ပါတဲ႔ ခါးပတ္ေတြဟာ ဘယ္လို သမိုင္းေတြရွိခဲ႔တယ္ဆိုတာကို အရင္ေလ႔လာၾကပါ၊ အခ်ိဳ႕ဆြဲႀကိဳးေတြ၊ ခါးပတ္တံဆိပ္ေတြမွာ ဘယ္လို သမိုင္းေတြရွိခဲ႔လည္း အရင္ဆင္ျခင္ၾကပါရန္ ေလးစားစြာေတာင္းပန္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေတာ႔ ကိုယ္႔မွာ ယဥ္ေက်းမႈရွိေနၿပီးသားကို ဘာျဖစ္လို႔ တဆင့္ခံယူမွာလည္းဆိုတဲ႔ ေမးခြန္းပါပဲ။ တရုပ္လူမ်ိဳးေတြ၊ အိႏၵိယလူမ်ိဳးေတြ၊ ဂ်ပန္လူမ်ိဳးေတြဟာ သူတို႔တိုင္းျပည္ထဲမွာပဲေနသည္ျဖစ္ေစ၊ တိုင္းျပည္အျပင္မွာပဲေနသည္ျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္ပိုင္ယဥ္ေက်းမႈကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္စြမ္းရွိပါတယ္။ ဒီလိုထိန္းသိမ္းႏိုင္တဲ႔အတြက္လည္း သူတို႔ကို ကမၻာက ေလးစားမႈရွိၾကပါတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ယဥ္ေက်းမႈကို ဘယ္သူကမွ ယိုင္နဲ႔ေအာင္လုပ္လို႔မရဘူး၊ ၀ါးၿမိဳလို႔မရပါဘူး။ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ အျမင္မွာလည္း အျခားယဥ္ေက်းမႈေတြကို လိုအပ္သည္ထက္ လြန္ကဲစြာလိုက္တုရင္း၊ အပ်က္သေဘာျဖစ္ေနတာကိုျမင္ရင္ အထင္မႀကီးတဲ႔ အျပင္ အထင္ေသးပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ကို လာလည္တဲ႔ ႏိုင္ငံျခားသားအမ်ားစုဟာ အေနာက္ႏိုင္ငံေတြရဲ႕ လူေနမႈစနစ္ေတြနဲ႔ အေငြ႔အသက္ေတြကို ၿငီးေငြ႔ေနလို႔ ေ၀းရာကို ပုန္းေရွာင္လာသူေတြျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈကို ျမတ္ႏိုးတန္ဘိုးထားေလ႔လာခ်င္လို႔ ေရာက္ေနၾကသူေတြမ်ားပါတယ္။ (က်မတို႔တိုင္းျပည္ဟာ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ အပန္းေျဖဇိမ္ခံေလာက္တဲ႔ တိုင္းျပည္မဟုတ္ပါဘူး။ အနီးဆုံးထိုင္းႏိုင္ငံနဲ႔ ယွဥ္ျပရမယ္ဆိုရင္၊ က်မတို႔တိုင္းျပည္မွာ resort beaches ေတြ၊ five-stars hotels ေတြ၊ ဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ႔ ထိပ္တန္း spa ေတြ၊ entertainment ကဇာတ္ရုံေတြ အလြန္နည္းပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ လာၿပီးဇိမ္ခံေလာက္တဲ႔ တိုင္းျပည္မဟုတ္ --- မိန္းမေတြ ေပါတဲ႔ တိုင္းျပည္မဟုတ္ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္ (ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္)။ hotel and tourism industry မွ လူမ်ားရဲ႕ အေျပာအရ က်မတို႔တိုင္းျပည္ကို (မ်ားေသာအားျဖင့္) ပုဂံသမိုင္းေလ႔လာခ်င္သူေတြ၊ အင္းေလးတိမ္ေကာမႈကို စူးစမ္းခ်င္သူေတြ၊ စတဲ႔ပညာရွင္ေတြ သြားၾကတာ မ်ားပါတယ္။ ဇိမ္ခံခ်င္သူမ်ားနဲ႔ ေပ်ာ္ပါးလိုသူအမ်ားစုဟာ ထိုင္းဘက္ကို ေျခဦးလွည္႔ၾကတာမ်ားပါတယ္။
ျမန္မာ႔ႏွစ္သစ္ကူးပြဲဲျဖစ္တဲ႔ ျမန္မာ႔သႀကၤန္ဆိုၿပီး ျမန္မာအမည္မဟုတ္တဲ႔ သိုးေဆာင္းအမည္ေတြနဲ႔ မန္းတပ္ေတြရဲ႕ေအာက္မွာ၊ အေနာက္ႏိုင္ငံေတြရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈေတြကို တဆင့္ခံျပန္ယူထားတဲ႔ အေရွ႕တိုင္းျပည္ေတြရဲ႕ဆီက ထပ္ၿပီးယူထားတဲ႔ တဆင့္ခံယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ၀တ္စားဆင္ယင္ျပဳမႈေနထိုင္ပုံေတြအျပင္၊ ၀တ္လစ္စလစ္နီးပါး ကခုန္ေနတဲ႔၊ ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ မူးေနေသးတဲ႔ (အထူးသျဖင့္) မိန္းမရြယ္ေလးေတြကို သႀကၤန္အတြင္း ျမန္မာျပည္ကို အလည္ေရာက္ေနေသာ ႏိုင္ငံျခားသားေတြျမင္ရင္ ဒီႏိုင္ငံကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းေျပာတဲ႔ ဟိုနိုင္ငံလို႔ ထင္သြားမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ ေရရွည္မွာလည္း ဒီလိုမိန္းမေတြေပါတဲ႔ တိုင္းျပည္ဆိုၿပီး က်မလက္ရွိေနထိုင္ေနတဲ႔ႏိုင္ငံမ်ိဳးေတြမွ အေပ်ာ္ၾကဴးလိုတဲ႔ေယာကၤ်ားေတြကို လက္ယပ္ေခၚေနသလိုျဖစ္ရင္ ကိုယ္႔အမ်ိဳးသမီးေတြပဲ ပိုၿပီးပ်က္စီးကုန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
သႀကၤန္ဆိုတာ အရုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္တဲ႔ ပြဲမ်ိဳးမျဖစ္ပါေစနဲ႔…
လူေတြ မေသၾကပါေစနဲ႔… (ဘယ္နည္းနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္..အထူးသျဖင့္ ဗုံးကြဲလို႔)
ၾကက္သေရအေပါင္းနဲ႔ ျပည္႔စုံတဲ႔ ႏွစ္သက္ကိုႀကိဳဆိုတဲ႔ ပြဲတစ္ခုျဖစ္ပါေစ…
ျမန္မာသႀကၤန္ အစဥ္လွပါေစ…လို႔ အေ၀းတစ္ေနရာကေနပဲ ဆုေတာင္းေပးႏိုင္ပါေတာ႔တယ္ရွင္။

Thursday, April 08, 2010

အတြင္းေၾကသြားတဲ႔ ဧၿပီ

သႀကၤန္မိုးက တၿပိဳက္ႏွစ္ၿပိဳက္သြန္းက်ၿပီးၿပီ။ မႈန္မႈိင္းမိႈင္းေကာင္းကင္မွာေတာ႔ တိမ္ညိဳေတြက ေလးပင္စြာေရြ႕ေလ်ာရင္း အိမ္ေဘးမွာ ကပ္ေပါက္ေနတဲ႔ ငုပင္ထိပ္မွာ ၿငိမ္သက္စြာ တြဲခိုလို႔။ ငုပန္းေတြကေတာ႔ ရဲရဲ၀င့္၀င့္နဲ႔ ကိုယ္ေရာင္ကိုယ္၀ါေတြေတာက္လို႔။ ငုရြက္ေတြကေတာ႔ သႀကၤန္မိုးေၾကာင့္ စိမ္းစိုလတ္ဆတ္လို႔။ ထည္၀ါမႈမဲ႔တဲ႔ အိမ္ကေလးတစ္လုံးရဲ႕ အေရာင္မဲ႔နံရံမွာေတာ႔ ငိုက္ျမည္းေနတဲ႔ တေယာအိုတစ္လက္က ကပိုကယိုမွီႏြဲ႔လို႔။ ျပဴတင္းေပါက္ေရွ႕ စားပြဲေပၚမွာေတာ႔ အဆုံးသတ္မရေသးတဲ႔ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္က အားအင္ခ်ိနဲ႔လို႔။
မီးဖိုထဲက လက္က်န္ဆီေလးကို စြတ္က်ယ္စုတ္မွာဆြတ္ၿပီး တေယာေလးကို အေရာင္တင္လိုက္ေတာ႔ တေယာေလးက သနပ္ခါးလိမ္းထားတဲ႔ မိန္းမလွေလးတစ္ေယာက္လို ယဥ္သြားလိုက္တာမ်ား။ တေယာအိုေလးကို နံရံမွာျပန္မွီ၊ စားပြဲနားကို ေလွ်ာက္သြား၊ ပုဆိုးကို တိုတိုျပင္၀တ္၊ စားပြဲေပၚက ဖတ္မၿပီးေသးေသာ္လည္း ရက္ေစ႔ေနသည့္စာအုပ္ကို ေကာက္ကိုင္၊ စာအုပ္အငွားဆိုင္ဘက္ကို ထြက္လာခဲ့ေတာ႔ မိုးေငြ႔သက္တဲ႔ ေလေျပက သင္းပ်ံ႕ပ်ံ႕။

တစ္ကယ္ဆို ထိုေန႔က ညေနေစာင္းေလာက္မွ စာအုပ္ဆိုင္ကို သြားခဲ႔ဖို႕ေကာင္းသည္။

မိုးရြာၿပီးစမို႔ ေျမနီလမ္းေပၚမွာ ေရအိုင္ေလးေတြက ဟိုတစ္ကြက္၊ သည္တစ္ကြက္။ ဓာတ္ႀကိဳးေပၚမွာ ငိုက္ျမည္းေနေသာ ငွက္ကေလးေတြ။ ေလထဲမွာေတာ႔ ႀကိဳင္သင္းေနတဲ႔ ပိေတာက္နံ႔ေတြ။ ေန႔လည္ခင္း တစ္နာရီခဲြေလာက္မို႔ တိတ္ဆိတ္ေနက် သည္လမ္းကေလးက ပိုလို႔တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ နံနက္ေစာေစာတုန္းကေတာ႔ ကေလးေလးေတြ ေရပုံးကေလးေတြနွင့္ လမ္းသြားလမ္းလာေတြကို ေရပက္ေနသံေတြကို ၾကားေနခဲ႔ရသလိုလို။ အခုေတာ႔ အိမ္ကေလးေတြထဲမွာ ေမာေမာႏွင့္ အိပ္ေမာက်ေနေလာက္ၿပီလား။

ေနာက္ဘက္မွာ ေျမနီလမ္းေပၚမွာ ကားဘီးလိမ္႔သံ ခပ္တိုးတိုးၾကားေနရသည္။ ေရွ႕နားက ေရအိုင္နီနား ကိုယ္ေကာ ေနာက္ကလာေနသည္႔ကားေကာ ေရာက္သည့္အခ်ိန္ အံကိုက္ျဖစ္ေနေတာ႔မည္။ ကားစီးသည့္လူတန္းစားကို ေျခက်င္ေလွ်ာက္လူတန္းစားက ဦးစားေပးလိုက္ေတာ႔လို႔ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္သတိေပးရင္း လမ္းေဘးကို ကပ္ေလွ်ာက္လိုက္သည္။ ေရအိုင္နီနားေရာက္ခါနီးမွာ ကားက သိသိသာသာ အရွိန္တင္ၿပီး ျဖတ္ေမာင္းသြားသည္။

"ဗြမ္း"

ေထာင္းကနဲေဒါသမ်က္၀န္းက ေရစိုသြားေသာ ပုဆိုးေအာက္ပိုင္းနဲ႔ တစ္ပတ္ႏြမ္းဖိနပ္ေလးဆီမွာ။ ျဖတ္သြားသည့္ ကားျဖဴထဲက ရယ္သံလြင္လြင္ေတြဟာ ဗြက္အိုင္ေတြေပပြေနေသာ ေျမႏီုလမ္းေပၚ ဗရုတ္သုတ္ခနဲ႔ ခုန္ဆင္းလာေတာ႔ ကိုယ္႔ေဒါသေတြကို နက္နက္ရႈိင္းရႈိင္းတူးဆြမိ။ ကားထဲကို ငဲ့ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ထီမထင္ေရာင္စုံမ်က္ႏွာေတြၾကားထဲက အၾကင္နာမ်က္၀န္းတစ္စုံကို လွလွပပေလး လြယ္ထားတဲ႔ ေကာင္မေလး...။

"ကၽြီ"

ကားက ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ရပ္သြားသည္။ တံခါးပြင့္အသြားမွာ ေကာင္မေလးရဲ႕ ကႏြဲ႕ကလ် မ်က္ႏွာလွလွေလး။ သူ႔ရဲ႕ေတာင္းပန္စကားေတြက သႀကၤန္မိုးေရွ႕က ေလႏုေအးလို။ ကားထဲက မထီတရီ ေရာင္စုံမ်က္ႏွာေတြကို မသိက်ဳိးကၽြန္ျပဳရင္း၊ လႈပ္ခါေနေသာ နားကြင္းေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း၊ ကိစၥမရွိပါဘူးဟု ႏႈတ္က ခပ္တိုးတိုးထြက္သြားသလား ကိုယ္႔ကိုကိုယ္လည္း မေသခ်ာ။
တစ္ကယ္ဆို ထိုေန႔က ေယာကၤ်ားမာနေတြကို အခမ္းအနားနဲ႔ကို အလံထူခဲ႔ဖို႔သင့္သည္။

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...